چهارمین نشست باشگاه نویسندگی

چهارمین نشست باشگاه نویسندگی

تجربه‌نگاری چهارمین نشست باشگاه نویسندگی شیراز | ۱۴۰۰/۶/۲۲ دوشنبه

موضوع: درآمد

 

این  هفته هدا خیرمند از راه‌های کسب درآمد با ما صحبت کرد:

« برای کسب درآمد دو روش وجود دارد

۱- فروش محصول

۲- ارائه خدمات

ما باید سعی کنیم هرروز به دانسته‌هایمان بیفزاییم. یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه‌ی کسب و کار کتاب افسانه‌ی کارآفرینی از مایکل گربر است، این کتاب ارزش آن را دارد که از آن رونویسی کنیم.

دان میچل توصیه کرده است: اراده کنید جزو بهترین‌ها شوید. وقتی در حیطۀ کاری خود یکی از بهترین‌ها شوید، پول خودبه‌خود به سوی شما سرازیر خواهد شد.»

در ادامه‌ی صحبت‌های هدا، من از چالش جدیدم گفتم:

« در مسیر کسب درآمد، باید خودمان را به مخاطبینمان معرفی کنیم به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم یک وبینار رایگان برگزار کنم.

در حال حاضر، کاملا آماده‌ی نیستم اما تاریخ این وبینار ۲۱ مهرماه است و تا آن موقع سعی می‌کنم خودم را آماده کنم. گاهی باید دل به دریا زد و خود را مجبور به انجام کارهای جدیدی کرد.»

من به اعضای باشگاه توصیه کردم از کامنت گذاشتن برای بقیه‌ی وبسایت‌ها غافل نشوند چون تاثیر مهمی در سئو وبسایت خودشان دارد.

هدا کتاب جدیدی در زمینه‌ی نویسندگی به ما معرفی کرد که تمرینات مفیدی دارد. نام این کتاب آشنایی با رمز و رازهای نویسندگی نوشته‌ی استیون می است.

زینب با تمام مشغله‌هایش توانسته بود در این جلسه شرکت کند. فیروزه به طور جدی، روی موضوع تربیت فرزند کار می‌کند و کتاب‌های زیر را به ما معرفی کرد؛

رفتاردرمانی شناختی
راهنمای کاربردی در درمان اختلال‌های روانی
کیت هاوتون، جوان کرک، دیوید کلارک

با کودک بدقلق و ناآرام چه کنیم؟
مهارت‌های عملی برای والدین و مشاوران
جورجا دوگانجی، آن کندل

کتاب محدودیت صفر
جو ویتالی، ایهالیا کالاهولن

 

سوال: شما چه راهی برای کسب درآمد می‌شناسید؟

دیدگاه‌ها ۱